pondělí 7. října 2013

Zn. Poškozené vlasy: opravdu se vyplatí si připlatit?

Ahoj slečny!

Jak asi napovídá název, dnes bych se chtěla zaměřit na poničené vlasy. Tento problém už mě nějakou dobu trápí a snažila jsem se ho zbavit všelijak. Vlasy si nefoukám, nežehlím, nekulmuji, nepoužívám žádné stylingové přípravky. To ale bohužel nestačí, je samozřejmě nutná také trochu intenzivnější péče. Pro dnešní článek jsem zvolila svůj nynější produkt: Nodé S od Biodermy. Jedná se konkrétně o šampon a masku.



Když jsem se asi před půl rokem posadila do kadeřnického křesla, nestačila jsem se divit, jak moc špatně na tom moje vlasy jsou. Kadeřnice mi doporučila podstoupit keratinovou proceduru, o které tu určitě ještě uslyšíte. Dále by prý bylo vhodné, abych zakoupila nějaký produkt na poškozené vlasy a nejlépe na něm nešetřit. Tak jsem projela všechny možné recenze, drogerie a lékárny. A zvítězila u mě Bioderma. Sice peněženka chvilku plakala, ale co se dalo dělat.

No, tak konec povídání a už k samotnému přípravku. Začnu šamponem. Jeho úkolem je jemně umýt poškozené a suché vlasy a nijak neovlivnit přirozenou rovnováhu pokožky hlavy. Obsahuje údajně veliký podíl mandlového oleje, který obnovuje vlas od kořínků po konečky. Vlasy by měly být méně lámavé a více lesklé. Je krémový, má trochu zvláštní vůni, ale pro mě nijak nepříjemnou. Díky konzistenci moc nepění, ale když mi sem tam ujede ruka, taky mám na hlavě květák:D Velikost balení je 200ml, to vypadá to, že vydrží maximálně měsíc a už proto je lidem líto investovat. Ale je to úplně jinak. Stačí aplikovat troška a mě vystačí zhruba na 3 měsíce!!! Nestačila jsem se divit, pořád jsem si říkala, že je asi bezedný. Zaplatíte za něj většinou okolo 400Kč, na netu je o něco levnější.



A teď k masce. Ta má za úkol stejně jako šampon, udržet vlasy lesklé a neponičené, dobře rozčesatelné a chráněné před vnějšími vlivy jako fénování, barvení, stres..Má velice příjemnou krémovou jemnou strukturu, na vlasech pěkně drží. Má o něco přitažlivější vůni, než šampon. Nevím, co bych víc řekla, je to prostě odnož šamponu, no:):D Balení taktéž obsahuje 200ml, cena je vyšší než šampon, většinou v rámci desítek korun.




A konečně k mému vlastnímu zážitku. Řeknu vám, nic lepšího jsem snad pro své vlasy ani udělat nemohla. Tahle sada je fakt perfektní. Moje hříva už opravdu prahla po pomoci. Vlasy byly suché, rozevláté, polámané, neustále vypadávaly. Během asi dvou týdnů se jim muselo dostat obrovské úlevy. Byly jemné, přestaly vypadávat, krásně se leskly. Navíc mi díky tomu začaly růst vlásky nové, takže jich mám teď asi o polovinu víc, než na začátku. A to není žádné přehánění, fakt jsem jich měla pár:) Mám z toho úžasný pocit, vážně, vždycky jsem byla nešťastná z toho, jak mi vlají zespoda culíku suché cancoury a ty se poděly bůhvíkam. Neskutečné.






Jestli i vaše vlasy volají o záchranu, rozhodně investujte, protože se vám to rozhodně vrátí. Samozřejmě, že ne každému vyhovuje vše, ale řekla bych, že alespoň zkusit se to vyplatí:)

A které přípravky pomohly na zničené vlasy vám?:) Že bych zkusila něco nového?:)

J.

4 komentáře:

  1. Můžu se zeptat, jak sis vlasy poničila? Nebo se do takového stavu můžou dostat jen tak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je těžké to určit přesně, ale bavila jsem se o tom se svou kadeřnicí a jednu dobu jsem byla úplně ujetá na kulmování. Vlasy jsem si natáčela denně bez prostředků, které by vlasy alespoň trochu ochránily. No a také jsem si hrozně moc chtěla nechat narůst dlouhé vlasy a nenechávala ani zastřihávat konečky. Bylo to už asi 2 roky zpátky, kdy jsem byla fakt blbá, ale prostě se mi to líbilo a bylo mi to jedno. :/

      Vymazat
  2. Tyto produkty mě zaujaly...už delší dobu po nich pokukuju, tak možná konečně i vyzkouším :)
    Pěkná recenze :)
    SpaceSusi´s blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě fakt dostal z nejhoršího a určitě se k němu vždycky budu vracet:) děkuji:)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...