neděle 6. října 2013

Super nákupy od Dermacolu

Slečny, pozor!



Mám tu pro vás skvělý tip na nákup kosmetiky. Dermacol v rámci svého motivačního programu odměňuje jak svoje stávající, tak i nové zákazníky.
Začnu uvítacím bonusem. Každý, kdo se nově zaregistruje k Dermacolu má šanci získat slevovou poukázku na 200 Kč. Stačí se zaregistrovat, nechat si na mobil poslat potvrzovací kód a ten pak jen napsat do okýnka a můžete nakupovat. Pokud tedy nakoupíte do 200 korun, budete mít celý nákup (kromě dopravy zdarma). Dobírka činí 116 Kč, přes účet je to o něco levnější. No není to super? Tento bonus platí do 15.10.2013. 
Na stávající zákazníky také čeká spousta výhod. Ke každému nákupu jim Dermacol přidá nějaké vzorečky, dále na ně čekají také dárečky a další slevové kupony, to už se odvíjí podle ceny nákupu. Tabulku výhod můžete najít ZDE.

Řekla bych, že tenhle nákup se rozhodně vyplatí, tohle se jim fakt povedlo! Palec nahoru! Já to použila na další Love lips do sbírky a korekror, který jsem chtěla zkusit, tak jsem zvědavá.

A co vy? Co na tuto akci říkáte? Chystáte si něco objednat?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...