sobota 5. října 2013

Mixa CC krém

Ahoj dámy,
už velmi dlouhou dobu jsem si dělala zálusk na CC krém od Mixy, ale neustále jsem váhala. Po pár kladných recenzích jsem si řekla, že to asi bude stát za to, ho zkusit. No a taky že stálo.


Mixa CC krém slibuje zmírnění začervenání a sjednocení pleti. Ale abych to vzala popořádku a nepřišla rovnou k výsledku. Už na první pohled mě zaujal obal. Je velice povedený, za něj dávám 1+! Také balení krému je velmi praktické, vymačkává se z tubičky a nerýpe se prstem do kelímku. Ale co mě nadchlo nejvíce je vůně! Ach, nádhera. Nevím, k čemu bych to přirovnala, ale je opravdu příjemná. Vždycky, když si natřu obličej pak očichávám ruce:D) Konzistence je jemně krémová, prostě klasika, není moc tuhá, ani extrémně tekutá. Krém obsahuje cold cream pro zklidnění pleti,květ arniky a vitamín B3. Dále také kofein, který má příznivě působit na červenání. Pro mě velkým plus bylo také hypoalergenní složení, což je na mou citlivou pleť to pravé ořechové. No ale také velká dávka silikonů, díky kterým u mě trochu klesl:/. Barva je bílá, jemně nazelenalá. Balení obsahuje 150ml. Cena se pohybuje okolo 200 Kč, já jsem zrovna ulovila slevu: 169,- a k tomu krém na ruce zdarma (ten je mimochodem taky skvělý).
Tak a teď už k věci. CC krém si dal za cíl zmírnit projevy začervenání a u mě tedy tento bod jasně splnil. Vždy mě trápily červené flíčky zejména na tvářích. Snažila jsem se je zamaskovat make-upem a různými korektory, ale po pár hodinách stejně moje tváře byly zarudlé. CC krém ale moje potíže vyřešil. Ne, že by fleky zamaskoval, ale prostě nějakým zázračným způsobem je zlikvidoval. Paráda! Co se týče celkového sjednocení, také zapracoval velmi dobře, make-up ani nepoužívám, většinou jen přepudruji tváře.

Co mě akorát mrzí je to, že je fakt napresovaný těmi silikony. Na tvářích se mi objevují čas od času malé pupínky, které se dají sice v pohodě zakrýt, ale jako vedlejší účinek teda nic moc:/
Ano, našla jsem svou spásu na zarudnutí, jen složení trochu zklamalo a ty pupínky, no:/. CC krém od Mixy ale i tak rozhodně DOPORUČUJI, protože červené skvrny jsou pryč:).
Mixa mě tímto přípravkem dostala, takže rozhodně vyzkouším i další produkty.
A co vy? Používáte kosmetiku Mixa? Co na ni říkáte:)
J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...