sobota 5. října 2013

Ahoi

Čím začít.
 V blogerském světě se sice už nějakou dobu pohybuji, ale většinou to byly hovadinky typu MilujuNickaJonase apod. Jelikož je pro mě móda, kosmetika a vše kolem, celkem důležitým prvkem, rozhodla jsem se i já zavítat do světa velké konkurence blogerů. Nečekejte nic slavného, jsem obyčejná holka s malýho města, chtěla bych se s vámi podělit především o svoje tipy, nové úlovky a tak dále.. v plánu mám pár recenzí na kosmetiku, na které se už upřímně nemůžu dočkat:) Budu ráda, když vás alespoň něco málo zaujme, také doufám, že v tomto světě objevím nové inspirace od vás. 
No, toť tedy mé úvodní slovo. Ať se vám u mě líbí :)
Jenn.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...