pátek 4. dubna 2014

The Hair Mystery

Krásný páteční podvečer!
Konečně víkend, že? Já jsem teda super natěšená, protože tento týden pro mě byl hodně náročný a těším se na pořádný oddych :). Na dnešek už mám naplánované jen kratší cvičení a pak mě čeká Zlodějka knih, na kterou se moc těším. Mám teď takové filmové období, včera jsem koukala na Frozen a jsem naprosto nadšená - jedna z nejkrásnějších pohádek, jakou jsem kdy viděla :).

No už to nebudu dlouho okecávat, ačkoli dneska to stejně bude spíše takové povídání s menší recenzí.

Problémy s vlasy už mám delší dobu - ačkoli je dávám do pořádku, stále to s nimi není ono a jsou trochu zničené. Momentálně mě ale trápí ještě něco jiného. Vždy jsem měla vlasy suché, což platí i teď zhruba pár hodin po umytí, ale najednou se mi začaly opravdu rychle mastit. Během druhého dne už nemůžu chodit jinak než s culíkem. Taky mi přijde, že mám docela podrážděnou pokožku hlavy, takže na nějakou dobu zase rychle přecházím na šampon z lékárny..

No ale jak už jsem zmínila, vlasy jsem vždy měla suché a rozlítané. A to ještě víc podpořil šampon, který jsem v nedávné době vyzkoušela. Jde o regenerační šampon pro poškozené vlasy Yves Rocher, který obsahuje výtažky z jojoby a údajně by měl podporovat regeneraci vlasů.


Neobsahuje silikony ani parabeny, což byl jeden z důvodů, proč jsem si ho před časem koupila. No, jedna věc se mu musí nechat - opravdu krásně voní. Je to taková jemná, trošku "oříšková" vůně, kterou jsem si zamilovala. Ale mám prostě jeden zásadní problém a to je extrémní vysušování vlasů. Ať si vlasy nechám uschnout samovolně, nebo je vyfénuji, což prakticky nedělám, ale i tak jsem to zkusila, jsou strašně vysušené a vypadají spíše jak větvičky vykukující z vrabčího hnízda. Sliboval pružné, zářivé a hebké vlasy, vyživení a ochranu vlasového vlákna.. No, za mě teda zklamání jak hrom, protože jsem do něj vkládala poměrně veliké naděje.



Takže já zase na chvilku přestávám experimentovat a dám vlasům trochu oddych :)

Máte zkušenosti? Jaké bylo vaše poslední šamponové zklamání?

J<3

14 komentářů:

  1. Promin, ale přijde mi, že na každém blogu všechno komentuješ, ale články asi nečteš. Protože to bys věděla, že Jenn tenhle šampon vůbec nevyhovoval... Jde ti jen o to, propagovat svůj vlastní blog?

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to mě mrzí. :( Vypadá fakt dobře.
    Já momentálně používám obyč Garnier Ultra Doux - meruňka a mandle. Ten je bez parabenů a silikonů, ale jinak je to pěkná chemka (sulfáty a spol.). No ale vyhovuje mi, přestala jsem s ním používat i kondicionéry, protože mi přišlo, že mi vlasy moc mastí. Teďka jsem si koupila jinou variantu (myslím 5 bylin či co), ne všechny jsou bez silikonů, tahle je. No a pak si asi zkusím koupit nějaký od Natura Siberica, hodně chvály jsem četla na ten pro barvené a poškozené vlasy, třeba by ti vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty garniery jsem taky koukala, ale nevím, moc mě to neláká:D Ale Natura Siberica rozhodně ano, děkuji za tip, mrknu!:)

      Vymazat
  3. Tenhle mám taky a vůbec mi nepřijde regenerační! Jak říkáš, mám po něm taky suché vlasy....Jediný jejich zázrak je ten uhlazující, na ten nedám dopustit, ale tento regenerační + mám i na suché vlasy vyživující, žádný zázrak teda....ale docela dobrý je olejíček z této řady, jestli chceš nalákat:D Voní božsky a myslím, že docela i pomáhá:)
    Simushka in Wonderland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že v tom nejsem sama!:D Tyjo, olejíček zrovna vybírám, to mi ani neříkej:D mrknu, děkuju!:)

      Vymazat
  4. já mám z téhle řady uhlazující a ten je parádní, to je škoda, že ti tenhle nesedl... já jsem naštěstí nikdy s vlasy problém neměla, můžu používat všechno, tak ti asi moc neporadím :( ale zkus tu Sibericu nebo třeba nějakou Weledu. měla jsem vzorky, ale už jsou asi pryč, že bych ti je třeba poslala. podívám se po nich ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezbývá mi, než ti závidět :x
      Jsi poklad:)))

      Vymazat
    2. tak jsem psala našim, dávala jsem ho na zkoušení mamce, a ještě ho mají, během týdne ti ho pošlu, pokud ho budeš chtít - je to tenhle: http://www.weleda.cz/pece-o-vlasy-novinka/150-ovesny-regeneracni-sampon-pro-suche-a-poskozene-vlasy.html

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. asi se liší vyloženě kousek od kousku, jak tak koukám:)

      Vymazat
  6. Od YR jsem taky měla šampon, byl to ten pro nejcitlivější pokožku (bez vůně) a i tak mě z něj svědila hlava a vůbec mi nesedl :( Takže stejně jako u Tebe zklamání - YR je v některých věcech super, ale šampony to rozhodně nejsou :D

    OdpovědětVymazat
  7. keď som si začala farbiť vlasy, kúpila som si presne tento šampón, ale jediné čo urobil bolo, že som mala nechutne mastné vlasy už pár hodín po umytí.... za mňa z yves rocher jedine šampón na objem...:P
    http://70sukienmala.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...