středa 11. prosince 2013

Hon na jeleny

Tak jsem si v tom předvánočním shonu taky konečně našla nějaké radosti pro sebe! Jo, prošmejdila jsem snad všechny drogerie ve městě, utratila pár peněz a jsem zase spokojená. Většinou si kosmetiku kupuji třeba po jednom, nebo dvou kusech, ale tentokrát jsem se překonala. Měla jsem zálusk na věci, které jsem si plánovala pořídit už dlouho, pak taky nějaký ten blogersky profláknutý tip.



Jako první letěl to košíku legendární pudr od Max Factoru Creme Puff, o kterém jsem dokonce někde četla, že je považován za jeden s nejlepších, co se týče nejen drogerií. Balení vypadá opravdu luxusně, jen divně mýdlově "voní" a ačkoliv je transparentní, barvy se taky trochu bojím. Uvidíme.


Další věcí byla rtěnka z matné kolekce Kate Moss od Rimmelu. Když už mám tu klasickou, chtěla jsem vyzkoušet i nějakou matnou. Do odstínu jsem se zamilovala hned, takže nebylo co řešit.


Color Tattoo od Maybelline. Ach. Nikdy mě to nelákalo, ale vzhledem k blížícímu se věnečku jsem pokukovala po nějakých kvalitních stínech, které vydrží a byla jsem snad posledním člověkem na zemi, který ještě žádné neměl. Teda aspoň mi to tak přišlo. Už jsem je vyzkoušela a říkám si - jak jsem bez nich sakra mohla vůbec vést nějaký "kosmetický život"? Drží a nehnou se! A přišla jsem na to, že ještě nutně potřebuji ty světle růžové a zlaté!:)


Na tužku na obočí od Alverde jsem narazila čirou náhodou při hledání těch vánočních tělových mlék. (Samozřejmě opět nebyly.) Líbil se mi odstín a to, že je oboustranná. Tak jsem ji čapla a moc se mi zatím zamlouvá!


No a posledním úlovkem byly gelové oční linky od L'Oréalu. Četla jsem na ně dost chvály a prostě jsem je musela mít. Tak jsou doma a úplně mě okouzlily. Dneska jsem je použila poprvé a fakt mě dostaly. Luxusní je jak balení, tak i aplikace a výdrž!


Jo a taky jsem dneska u nás v největším zapadákově objevila Yankee Candle! WTF? Ale za 490 korun ty střední, což je fakt pálka. Naštěstí jsou tu k dostání i nějaké menší plus vosky, takže aspoň takhle můžu zkoušet a popřípadě počkat na nějakou slevu, doufejme.

A co jste si v nedávné době pořídili Vy? Taky se Vám stalo, že Vás nějaký produkt absolutně nezajímal do té doby, než jste ho zkusili?

Mějte krásný večer,
J<3

4 komentáře:

  1. já na ten Puff koukala, když byl nový a ještě v akci, ale racionální já zvítězilo, protože jsem měla doma už tři pudry :D navíc mě trochu štval ten obal, že se na to vlastně jen tak nasouvá a nijak se nezacvakne nebo tak, bála bych se ho dát třeba do kabelky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já většinou moc kosmetiky v kabelce nemám, no:D a prostě se mi líbil, tak jsem ho chtěla zkusit a musím říct, že zatím nelituji:)

      Vymazat
    2. já už se blížím ke konci s minerálním Dermacolem, tak ho možná zkusím :)

      Vymazat
    3. Na ten taky delší dobu koukám, ale mám pudrů habaděj a víc mě to asi táhlo k tomuhle:D:)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...