sobota 2. listopadu 2013

Stars

Pěkné sobotní dopoledne!
Už delší dobu jsem pokukovala po pískových lacích od Gabrielly Salvete Stars, o kterých neustále básnila Péťa z Petralovelyhair a prostě mě na ně nalákala takovým způsobem, že jsem neustále pokukovala po obchodech a koukala, jestli už je nemají. Konečně se i u nás zadařilo, a tak první lak poputoval ke mně domů.


Byla jsem ze začátku trošku skeptická, neboť jsem jednu dobu používala laky od Gabrielly Salvete se zpevňovačem, které podle mě byly naprosto hrozné. Strašně brzy se loupaly a to ne po kouskách, ale jakmile se trošičku odchlípnul, za chvíli byl dole celý. Navíc nehty hrozně vysušoval, to se mi snad u jiného laku tolik nestalo. No ale protože jsem na tuhle "kolekci" slyšela samou chválu, moc jsem se těšila, až lak vyzkouším.


Rozhodla jsem se začít s jedním, protože přeci pro další si můžu skočit vždycky, no a co kdyby se mi náhodou nelíbil (ačkoli jsem věděla, že z něj budu nadšená). Do oka mi nejvíc padl krásně růžový odstín 05 Raspberry. Je to trošku tmavší růžová, ale určitě to není taková ta kýčovitá.


Je prostě úžasný. Poměrně dobře kryje už v první vrstvě, ale dvě vypadají o něco lépe. Co mě fakt překvapilo, byla extrémní rychlost schnutí. Když jsem nanesla první vrstvu, nic moc se nedělo a mně přišlo, že lak vypadá úplně bez efektu, ale během několika desítek sekund zaschnul a vytvořil ten nádherný pískový efekt. U druhé vrstvy to bylo taktéž.

snad jediná detailní fotka, na které jde efekt vidět

Přijdu si jak malá, co se týče tohohle laku. Úchvatná barva i efekt mě nutí neustále na nehty koukat, přejíždět po nich prsty, je to fakt super atrakce:D Jediné, co mě mrzí je to, že nehty jsou s lakem silně nefotogenické, foťáku nešly moc zaostřit:/



Co se týče výdrže zatím nemůžu moc říct, ale vzhledem k tomu, že moje sbírka se stoprocentně velmi brzy a velmi silně rozroste, jsem si jistá, že o těchto lacích ještě mnohé uslyšíte/přečtete.


Cena je na drogerkový lak trošičku vyšší, než jsem zvyklá, ale zase je to lak jak blázen, má 11ml a stojí okolo 90-ti korun. Investice se ale rozhodně vyplatí, protože nehty vypadají úžasně a ten pískový efekt jim prostě přidává na zajímavosti.

Už jste vyzkoušely nové laky od Gabrielly? Nebo jiné pískové laky? Jak se Vám líbí?:)

Mějte krásný víkend,
J<3

16 komentářů:

  1. Pískový lak doma ještě nemám, ale plánuji:) Musím se ale přiznat, že se mi více líbí ty třpytivé, tento mi připadá jako lak, na které se obtisklo povlečení, i když naživo to může vypadat jinak:) Ale barvička je krásná!

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty třpytivé jsou taky úchvatné! Mamina říkala to samé, že to je jako nekvalitní lak od povlečení, ale mně to ani nepřijde, hrozně se mi to líbí:)

      Vymazat
  2. Veľmi pekný lak. Hneď by som ho brala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuji, investice se vyplatí:) pokud jsou tedy ovšem na Slovensku k dostání:/

      Vymazat
  3. Také už po nich dlouho koukám, jen čekám na nějakou příležitost, ze kterou bych se mohla takhle krásně odměnit. Odměňuješ se také?

    Cherry and Luck

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou ano, ale po těchto lacích jsem prahla celkem dlouho, takže jsem si alespoň jeden koupit prostě musela:)

      Vymazat
  4. To je tak nádherná barva. Takhle si představuju "rozzářit si podzim". ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Já se přiznám, pískových laků od Gabrielly už mám doma pěknou kupku. :-) Odstín Raspberry jsem si zatím nechala ujít, ale zato si brousím zuby na nové barvičky Blu Imperiale a Eleganza, jen jsem na ně zatím nikde nenatrefila. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda tahle modrá neláká, ale ta světloučká, jméno teda nevím, ta se mi moc líbí:)

      Vymazat
  6. Miluju pískové laky! Zatím mám jen jeden ale chystám se pro další z té nové kolekce GS;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta barva. Už bych si opravdu měla jeden pískový lak pořídit.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...