středa 16. října 2013

Nová upíří řasenka od Dermacolu - bude vám pít krev?

Ahoj všichni!
Dneska bych vám ráda pověděla něco o nové řasence od značky Dermacol: Vampire mega long lashes. Už jsem na ni chvilku pokukovala na eshopu, ale nějak jsem se nemohla rozhodnout. No a nakonec je tu.


Abych ji tedy tak nějak krátce představila. Hlavním posláním této nové řasenky je prodloužení a dokonalé oddělení řas. Obsahuje speciální polymery a vosk, který má za úkol udržet řasy v perfektním tvaru po celý den. Plastový kartáček má potom dotvářet celkové bezchybný vzhled řas.



Obal řasenky je mi tedy celkem nesympatický, žlutá není nic pro mě, ale to už je můj problém. Třpytivý uzávěr to ale trochu: vylepšuje :D. Balení obsahuje 8ml, což je, řekla bych celkem standard. Cena se pohybuje zřejmě jak kdy, jak kde, nemůžu moc posoudit. Na e-shopu Dermacolu je za 169Kč, podle mě tak adekvátní cena.

První věc, která se mi u řasenky líbila, když jsem četla její popis bylo to, že je oftalmologicky testována, tudíž je vhodná pro dámy/slečny, které mají citlivé oči a dokonce pro nositelky kontaktních čoček, což je podle mě super.


A co si o ní myslím já? Tahle "upíří" řasenka rozhodně patří k těm lepším. Řasy opravdu velmi pěkně prodlouží a oddělí. Tedy při první vrstvě. Při té druhé už se začaly trochu slepovat, ale tak to je docela pochopitelné, zvlášť u mých dosti hustých řas. Co se týče toho "mega long lashes", to je možná trochu přehnané, ale hodnotila bych to asi jako nadprůměr ve skupině prodlužovacích řasenek.  Dále je hezky natočí a dodá jim docela intenzivní černou barvu. Když po několika hodinách po řasence přejedu prsty, opravdu se nedrolí a ani nemám žádné žmolky pod očima, což mě překvapilo, protože se mi to u některých řasenek stává a není moc příjemné, když zjistíte, že celý večer vypadáte jako panda. Dneska jsem teda skoro dvě hodiny koukala do mikroskopu s okem nalepeným na ten okulár, takže se trochu rozmazala až pod oko, ale to je extrémní situace. Ještě co se týče samotného kartáčku. Nejsem velký fanoušek těchto plastových rovných, mám nejraději zahnuté, ale nijak mě to netrápí, jelikož je pohyblivý a dobře se s ním pracuje.

Jediné, co mi trošičku vadí je to, že jde poměrně špatně odlíčit, ale když například micelárku nakombinujete s odličovačem očí, půjde to o něco lépe:).




S řasenkou jsem tedy byla spokojená. Celkově mi přijde, že Dermacol má opravdu kvalitní kosmetiku, takže se z každé novinky majitelky mohou opravdu těšit.
(Děkuji PR společnosti Dermacol za poskytnutí produktu.)

Co si o této řasence myslíte? Už jste jí zkusili? Nebo se teprve chystáte? :)
J.

7 komentářů:

  1. Dříve jsem používala pouze řasenky od Lancome anebo vyjímečně i L'Oréal, protože mám velmi citlivé oči a klasické řasenky typu Maybelline mi oči jen dráždily. Nyní jsem ale vyzkoušela Imperial od Dermacolu a jsem velmi spokojena. Řasenka udělá mnohem lepší efekt než třeba Hypnose Star a je za příznivou cenu. Ještě se do budoucna chci podívat na řasenky od Bourjois (na fotkách vypadají opravdu skvěle) a tato Vampire mě také dost zaujala, vytvořila ti opravdu krásné řasy. :)) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moje oči naštěstí snesou celkem cokoli, nebo spíš jsem nikdy s žádnou řasenkou ještě problém neměla, takže na to naštěstí ani tolik hledět nemusím. Mně třeba od Maybelline vyhovuje ta Cat eyes a taky jsem byla spokojená s L'Oreal milion lashes. O Lancome jsem taky hodně četla a docela o nějaké uvažuji:)
      Nevěděla jsem, co mám od téhle řasenky čekat, ale příjemně mě překvapila:)

      Vymazat
  2. Vypadá dobře, už jenom ten název mě zaujal. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tá špirála sa dosť podobá na takú žltú z Avonu ;) a som s ňou fakt spokojná! :)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na avon koukám málokdy, ale vím, že podobnou dělá také oriflame, ale tu jsem nikdy nezkusila. Tahle je super:)

      Vymazat
  4. Hodila by se fotka nenamalovaných řas, ať máme lepší představu, jak moc prodlužuje. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...