sobota 12. října 2013

Gliss Kur Ultimate Repair: Regenerace bez kompromisů?!

Milí čtenáři, milé čtenářky,
dnes jsem si pro vás připravila takové povídání o řadě od firmy Schwarzkopf a to Gliss Kur Ultimate Repair. Ačkoli, měla bych to uvést na pravou míru. Nebude to ani tak povídání, chystám se ho pořádně zdrbnout, protože mě teda totálně zklamal.


Pořídila jsem si šampon, kasický balzám a pak ještě regenerační bezoplachový expres balzám. Tato edice je určená pro majitelky velmi poškozených a suchých vlasů. K nim bohužel patřím po nepřetržitém kulmování mezi 14.-15. rokem svého života. Hlavně, že jsem měla krásné lokny, následky mě netrápily.. achjo, za to bych si dala..:(

Jen aby vám to nepřišlo divné, na fotkách vidíte jen šampon a ten sprej, balzám jsem tehdy darovala sestře, které zrovna došel, tak říkala, že ho zkusí.


Řada Gliss Kur Ultimate Repair má obsahovat 3násobnou koncentraci tekutého keratinu, který má pomoci k odstranění extrémního poškození vlasů a o 95% snížit lámavost. To jsem si hned říkala, keratin, paráda! Pravidelně jednou za 3 měsíce chodím ke kadeřnici na keratinovou kúru, která mým vlasům opravdu prospívá, určitě o ní ještě uslyšíte. No, tak mě napadlo, že tohle by mohla být super kombinace. 



Ještě než začnu o samotném efektu, něco bych chtěla říct ke složení a balení. Co bych této edici rozhodně pochválila je povedený obal! Černá v kombinaci se zlatou vypadá podle mě naprosto luxusně a člověka na první pohled zaujme. Dále je to taky krásná vůně. Ani nevím, k čemu bych ji přirovnala. Možná maličko kakaová s něčím?:D Co se týče složení, není to žádná hrůza, ačkoli obsahuje nějaké ty silikony, ještě je to v takové té přijatelné míře. Kdyby vás to zajímalo dopodrobna, doporučuji si obsah přečíst ZDE.

A jak seděl mně? Radši se ani neptejte. Nevydržela jsem ho používat déle, než něco přes týden. Ačkoli jsem vlasy měla už tak zničené, Gliss Kur je teda úplně dorazil. Po použití šamponu a masky byly vlasy hrubé, což bylo naprosto nejhorší. Mívám vlasy jemné, dají se krásně lehce prohrábnout, ale při používání této řady jsem je druhý den pomalu neučesala. Naštěstí ten expres balzám aspoň trochu k něčemu byl, tomu rozčesávání většinou malinko pomohl. Díle se mi vlasy velmi brzy mastily - a to že mě vlasy vydrží nemastné hooodně dlouho. Tady jsem už druhý den u zrcadla bědovala. Když jsem si vlasy umyla jeden den večer, následující ráno už byly zplihlé. Fakt mě to hodně zklamalo, protože většina lidí si tyto produkty pochvalovala.


Nyní, když přišel Gliss Kur s několika novými řadami, si říkám, že bych mu mohla dát ještě jednu šanci, ale nevím, mám z toho docela strach a důvěru k této značce jsem poměrně rychle ztratila. Tak nevím:/ Co myslíte, mám do toho jít a vybrat si nějakou jinou řadu? Jakou byste mi doporučili?:)

Mějte se! 
J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...